PhDr. Lenka Marková
Vyštudovala som strednú pedagogickú školu – učiteľ MŠ.
Ďalej som študovala na Filozofickej fakulte UKF, štúdium som ukončila doktorátom z histórie.
Učila som v materskej škole, na gymnáziu, viedla som detské letné tabory, v oblasti výchovy a vzdelávania pracujem 9 rokov
momentálne spoznávam detský svet prostredníctvom mojej dcery Emušky
mojou výzvou je vybudovať kvalitnú súkromnú škôlku, kde sa budú Vaše ratolesti bezpečne rozvíjať po stránke duchovnej a telesnej. Teším sa na spoluprácu.
Zuzana Žáková
Som absolventkou Strednej pedagogickej školy v Modre. Od roku 1998 som pracovala ako učiteľka materskej školy: 6 rokov v heterogénnej (zmiešanej) jednotriednej materskej škole a 4 roky v homogénnej triede (deti rovnakého veku) materskej školy.
V roku 2007 som absolvovala 3 mesačný kurz angličtiny na Long Island univerzity.
V roku 2011 som ukončila kontinuálne vzdelávanie: Obsahová reforma v materskej škole.
Pri práci s deťmi sa snažím o vytvorenie priateľského prostredia, v ktorom deti bez zábran vyjadrujú svoje pocity, potreby , želania . Kamarátskym prístupom utváram podmienky pre vznik interakcií medzi deťmi, podporujem ich aktivitu, spoluprácu,rešpektovanie jednotlivcov a podnecujem vznik pozitívnych emócií: tanec, spev, zábava. Využívam metódy stimulujúce morálny a sociálno emocionálny rozvoj : sociálne a morálne diskusie, hlasovanie, tvorba pravidiel, riešenie konfliktov.
Mgr. Gabriela Nemcová
Vyštudovala som gymnázium v Senici. Vysokoškolské štúdium som ukončila na Univerzite Komenského v Bratislave, na Pedagogickej fakulte – odbor psychológia a pedagogika. Počas štúdia som pracovala ako asistentka učiteľa v súkromnej materskej škole v Bratislave, a taktiež som pracovala ako súkromná opatrovateľka. Absolvovala som kurz Efektívneho rodičovstva krok za krokom a v blízkej budúcnosti mám v pláne dorobiť si v tomto smere i lektorský kurz, preto vo výchove detí uprednostňujem demokratický štýl výchovy. Štandardnú edukáciu, ktorú realizujem podľa ISCEDU 0, sa snažím obohacovať prvkami z programov KEMSAK(rozvíja nonkognitívnu stránku osobnosti) a KO-SE-
TO(rozširujúci program kurikula zameraný na všestranný rozvoj dieťaťa). Cieľom mojej práce s deťmi je podporovať ich všestranný a harmonický vývin, a uplatňovať demokraciu vo výchove, ktorá je založená na vzájomnom rešpekte a učí deti prijímať zodpovednosť za svoje správanie