Naša edukačná činnosť vychádza z koncepcie Štátneho vzdelávacieho programu ISCED 0, v tejto koncepcii sa definujú hlavné ciele a požiadavky na obsah výchovy a vzdelávania. Pripravujeme aktivity, v ktorých sa bude rozvíjať:
SPOLOČENSKÉ SPRÁVANIE
- 
viesť deti, aby si udržiavali poriadok 
- 
podporovať u detí spoločnú hru 
- 
viesť deti, aby vedeli "poprosiť, poďakovať, pozdraviť, zablahoželať" 
SAMOOBSLUŽNÉ A HYGIENICKÉ NÁVYKY
- 
osvojovať základy kultivovaného stolovania - samostatne jesť 
- 
čistenie zúbkov 
- 
viesť deti samostatne sa obliekať a vyzliekať 
EMOCIONÁLNE PREŽÍVANIE
- 
upevňovať citové vzťahy k členom rodiny 
- 
upevňovať citové vzťahy medzi deťmi 
- 
učiť predchádzať pocitom strachu 
- 
rozvíjať pocit istoty a sebavedomia 
- 
podporovať objavovanie vyšších citov – súcit, snaha pomáhať iným 
- 
rozvíjať lásku k prírode 
POHYBOVÉ ZRUČNOSTI
- 
chôdza v rôznom tempe, medzi prekážkami, chôdza v rytme 
- 
zdokonaľovať lezenie, plazenie, preliezanie, podliezanie, skok, preskok 
- 
podávať a hádzať ľahké predmety 
- 
pestovať zmysel pre rytmus 
AKTIVITY ROZVÍJAJÚCE VNÍMANIE, PREDSTAVIVOSŤ, PAMÄŤ, POZORNOSŤ
- 
triediť predmety podľa farby, veľkosti, tvarov 
- 
vnímať zmeny polohy 
- 
poznávať činnosti a jednotlivých vzťahov 
- 
poznávať objekty na obrázku 
- 
poznávať funkcie a účely známych predmetov 
AKTIVITY ROZVÍJAJÚCE REČ
- 
rozširovať slovnú zásobu 
- 
stimulovať detí k odpoveďiam 
- 
učiť pozorovať súvislejší dej 
AKTIVITY ROZVÍJAJÚCE HUDOBNÉ CÍTENIE
- 
rozvíjať zmysel pre hudbu 
- 
prebúdzať a rozvíjať schopnosti speváckej produkcie 
- 
rozvíjať citlivosť sluchu 
- 
oboznamovať deti so súborom hudobných nástrojov 
AKTIVITY ROZVÍJAJÚCE ESTETICKÉ CÍTENIE A VÝTVARNÉ SCHOPNOSTI
- 
umožňovať deťom hravé experimentovanie s výtvarným materiálom 
- 
viesť deti výtvarne vyjadriť predstavy 
