KNIHY S VEĽKÝM POSOLSTVOM PRE NAJMENŠÍCH ČITATEĽOV
-
Rozvoj prosociálnosti - asertívnosť, spolupatričnosť, akceptovať inakosť, rodinné vzťahy, kamarátske vzťahy , riešenie konfliktov, zodpovednosť
-
Rozvoj sebapoznania– pomáhajú prekonať strach – tma, obavy, pomáhajú mať túžby, priania, prežívať príjemné pocity- humor, vytvárať pozitívny vzťah k sebe
-
Rozvoj - kreatívne a tvorivé myslenie
-
Rozvoj proprírodného cítenia
Sam Mc Bratney - Hádaj, ako ťa mám rád
Arnold Lobel - Kvak a Člup sú spolu
Arnold Lobel - Veselý rok s Kvakom a Člupom
Arnold Lobel - Pán Sova
Arnold Lobel- Kvak a Člup nepoznajú nudu
Martina Fedorová - ... Azda preto je nás toľko živých bytostí na svete
András Márton – Ako Kamienočka a Kamienočko hľadali kamaráta
Julia Donaldson – Gruffalo
Júlia Donaldson – Gruffalinka
Tina Nopola – Sára a divoké batoľa
Tina Nopola - Sára a traja Otovia
Andrea Gregušová – Červík Ervín
Andrea Gregušová – Marína a povaľači
Andrea Gregušová – Operácia orech a iné dedkoviny
Max Velthuis – Žabiak a cudzinec
Petra Nagyová Džerengová – Klára a iglu
Petra Nagyová Džerengová – Klára a mátohy
Katarína Kerekesová – Mimi a Líza
Mária Lazárová – O medvedíkovi bez mena
Janosch - Poďme hľadať poklad
Janosch – Pošta pre tigra
Janosch – Hurá do Panamy
Zuzana Csontosová – Víla Jazmínka a škriatok Vendelín
Marta Hlušíková – Strelené rozprávky
Igor Mandík – Pufík z Rozprávkovej Lehoty
Jennifer Berneová – Calvin nevie lietať
Naďa Kučerová – Mačička Sára a jej kamaráti
Zuzana Kovaříková – Za zvieratkami do lesa
Pavel Teisinger – Človiečikove dobrodružstvá
Zuzana Štelbaská – Mami, kúp mi psa
Gaarder – Anton a Jonatan
Sandbergovci – Rozprávky o malej Aničke
Šimuičíková – Už dočiahnem na kľučku
Tullet Hervé – Knížka
Carle Eric – Nenásytná húsenička
Droppa Boris – Sovie múdroslovie
Isabelle Gibert – Lilla a rybka
Isabelle Gibert – Lilla a žabka
Katalin Szegedy - Čarovný cirkus
Marie Štrumpfová – Jak zvíratá spí
Daisy Mrázková – Slon a mravec
Cieľom môjho projektu je vytvoriť metodiku práce s danou knihou- v akej téme sa môže kniha používať, v akej forme – podľa príbehu môžeme zahrať divadlo, nakresliť nový príbeh na pokračovanie, vytvoriť nové postavy.
Práca s knihou a príbehom bude pravidelná – 10-15min. chvíľa každý deň vo vopred navodenom čarovnom prostredí v čarovnej knižničke.
S knihami oboznámim aj rodičov a možno sa knihy budú čítať nielen v našej škôlke ale aj doma.